.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سيل نور 79 ميليون تومان خسارت زد

مديرعامل شركت آب و فاضلاب روستايي مازندران خسارت سيل اخير را كه بر اثر بارش باران‌هاي شديد به وقوع پيوست بيش از 79 ميليون تومان اعلام كرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از شركت آب و فاضلاب روستايي مازندران، محمدحسين برزگر با اشاره به خسارات سيل به تاسيسات آبرساني در بخش‌هاي مركزي، چمستان و بلده شهرستان نور گفت: 200 متر لوله گالوانيزه 150 در مجتمع آبرساني تاشكوه كاملا تخريب شد و هجوم گل و لاي به ايستگاه پمپاژ« چشمه انيمار» نيز خسارت وارد كرد.
وي خاطرنشان كرد: آب شرب 750 خانوار روستاي جوربند چمستان از دو دهنه چشمه تامين ميشد كه سيل به اين دو دهنه چشمه آسيب جدي وارد آورد و يكهزار متر لوله خط انتقال را از بين برد.
مديرعامل شركت آب و فاضلاب روستايي مازندران با اشاره به تخريب 300 متر از لوله خط آبرسان روستاي رزن بلده ادامه داد: يك دهنه چشمه و 500 متر لوله خط انتقال نمره 90 در روستاي كرسي آباد بلده نيز كاملا از بين رفت و 150 متر لوله فلزي در روستاي ملاكلا لاويج چمستان نيز خسارت ديد.
وي با قدرداني از همكاري اكيپ امدادي و اتفاقات در برقراري آب شرب بيش از 3هزار و 700 مشترك زير پوشش ابراز اميدواري كرد كه با تلاش مجموعه مديريت آبفار شهرستان نور هرچه زودتر تاسيسات آبرساني و چشمه‌ها بازسازي و بهسازي شوند./234


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.